razorock

Käytettävät aineet ennen ajoa
Elevator
Viestit: 337
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 20:22
Paikkakunta: Paimio

razorock

Viesti Kirjoittaja Elevator »

Sain tänään Italianbarberilta paketin. Italian barber ostaa reseptejä pieniltä saippuavalmistajilta italiasta ja tekee niistä halpoja massatuotteita, ilmeisesti maksaa rojalteja noille italialaisille artesaaneille. Ja nyt halpa ei tarkoita huonoa vaan isot pojat kertovat että nää on aivan erinomaisia myös laadultaan. Ensimmäiseksi täytyy sanoa että näistä ei yksikään tuoksu perinteiselle saippualle, se kun on todella usean muun tuotteen perustuoksu. Mun lemppari tuoksut on olleet tähän asti aika mietoja, oon pitänyt useita tuotteita jotenkin teennäisen teollisen tuoksuisina tai väkisin väännettyinä. Cella, Muhlen Buckthorn, haslinger honing ja MWF ovat olleet sellaisia hyviä tuttavia
tuoksunsa puolesta, kaikki mietoja. Seitsemää eri razorock saippuaa, pientä fiilistelyä tuoksuista:)

XXX
Empä ihmettele että tätä ylistetään, selkeä, voimakas, raikas tuoksu, hienostunutkin. Aavistus sitrusta mutta ei todellakaan kuin aavistus, marsipaani, tammi, mitä lie kaikkee, en tunnista. Todella miellyttävä, ei ollenkaan teollisen oloinen. Voisin kuvitella että tätä myytäisiin Stocmanin tuoksuosastolla.

Zi Peppino green tobacco
Sitä itseään, en oo tsäpäkkämiehiä mutta mitä oon muutamaan tupakkatuoksua käyttänyt ja tuoksutellut nii onpa raikas tapaus. Vois sanoo silleen ei homosti kuitenkaan "ei huono". Jos vertaa vaikka TcneonFungSing Tabacco Verdeen nii huomattavasti freshimpi tuoksu, paahteisuuttakin on mutta tuoksu moniulotteisempi.

P.160
Marsipaanin, kirsikkaista tuoksua, melko paljon voimakkaampaa ku Cella, ja Classiciakin voimakkaampi ja raikkaampi. Ja se sopii mulle, tykkään Cellastakin mutta oon kaivannut lisäpotkua siihen tuoksuun. Mun makuuni tuoksu istuu paremmin ku Classicin.

Classic
Marsipaaniahan tuosta ekaksi saa. Ei niin raikkaan tuoksuinen kuin tuo P.160 mutta kyllä kun näitä Cellaa,Classicia ja P.160 haistelee niin Cella tuoksuu eniten saippualle. Eli mielestäni tuoksun puolesta molemmat razorockit polkasee Cellaa korkeammalle. Kirsikkainenhan tuokin on, miten sen unohdin kirjoittaa:)

Essential Oil of Lime
Taas tosi selkeä eikä ollenkaan saippuamainen tuoksu. En oo aiemmin pahemmin näitä sitrustuotteita käyttänyt, vähän sellainen fiilis että mun iholle ei sovi tämäkään, mutta nii hyvä limen tuoksu tässä on että toivottavasti sopisi, olisi mukava välillä ajaa tälläiselläkin. Sopis hienosti sellaiseen vapaapäivään jolloin appelsiinicamparia tehdään suodaan mehutölkkiin ja chillaillaan :D Toinen joka sopis olis Caipirinha.

Don Marco
Hienostunut ja classisemman oloinen tuoksu. Sellainen parfymin omaisempi kuten tuo XXX. Tykkään. En osais päättää kumpi olis parempi, tää vai XXX. Ei niin voimakas kun XXX mutta selvästi Stockman osastoa tämäkin.

Green Tea
Sensitive skin. Tän tilasin vartavasten kokeeksi niitä päiviä varten ku on vähän ihon kanssa ongelmaa. On tullut kokeiltua monenlaista mutta oikeen mikää ei oo varsinaisesti toiminut tai innostanu. Tästä olis aika korkeat odotukset. Miksi ihmeessä tuoksusta tulee mieleen ensimmäiseksi alkukesän tuoksut. Kukkia, tuoretta ruohoa ja vielä sellaista vaalean vihreää koivunlehteä. Raikas tuuli. Tää on mun juttu:D

Kyllä nää meni nyt mun saippuiden kärkikastiin heittämällä tuoksujensa puolesta.
Jos näistä pitäisi kolme valita nii en osais valita, en haluu luopua yhdestäkään....:D


BeWiS
Viestit: 6
Liittynyt: 05 Heinä 2015, 22:03

Re: razorock

Viesti Kirjoittaja BeWiS »

Nakataan nyt tänne tyhmä kysymys kun vähän niin kuin asiaan liittyy eikä viitsisi uutta ketjua tuolle aloittaa.

Tuossa nyt kun viimenään tilasin testimielessä tuota Razorockia ja tykästyin vahvasti xxx:n tuoksuun on se istuskellut tuolla hyllyllä avonaisena, koska se vaan antaa mukavan vienon tuoksun "kylppäriin".
Koettanut vaan tässä miettiä, että katoaako tuoksu ajansaatossa jos pitää purkkia auki?
Elevator
Viestit: 337
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 20:22
Paikkakunta: Paimio

Re: razorock

Viesti Kirjoittaja Elevator »

BeWiS kirjoitti:Nakataan nyt tänne tyhmä kysymys kun vähän niin kuin asiaan liittyy eikä viitsisi uutta ketjua tuolle aloittaa.

Tuossa nyt kun viimenään tilasin testimielessä tuota Razorockia ja tykästyin vahvasti xxx:n tuoksuun on se istuskellut tuolla hyllyllä avonaisena, koska se vaan antaa mukavan vienon tuoksun "kylppäriin".
Koettanut vaan tässä miettiä, että katoaako tuoksu ajansaatossa jos pitää purkkia auki?
Kyllä ne haihtuvia ovat. Pidemmän päälle sulla on vaan hyvää saippuaa ja tuoksu on mennyttä jos pidät kannen auki.
Vastaa Viestiin