Laventeli

Käytettävät aineet ennen ajoa
Elevator
Viestit: 337
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 20:22
Paikkakunta: Paimio

Laventeli

Viesti Kirjoittaja Elevator »

Mä oon taistellut tätä taipumustani vastaan jo pitkään. Haluan tulla ulos kaapista. Mä oon alkanut tykkäämään laventelin tuoksuisista saippuoista. Toissapäivänä Vapaanherran klubipaketissa tuli mukana siivu DR.Harris Lavender saippuaa ja viimeistään nyt se on menoa. Ensimmäinen laventelinen saippuani oli dr. Selby joka on todella voimakas ja jokseenkin teollinen. Alkuun se ödööri oli sellainen puistatus että mietin tuleeko tuota koskaan käytettyä. Tollasta kovaa saippuaa on vaan hyvä käyttää sutien sisäänajossa ja sen kanssa olen sitten tehnyt koevaahdotuksia ja testejä kymmenittäin. Pikkuhiljaa tuoksukin on alkanut miellyttämään niin että kai me ollaan kasvettu yhteen. Nyt varmaan tuo DR.Harris lähtee tilaukseen mutta olisko jollakulla tietoa muista hyvistä laventelin tuoksuisista tuotteista?


mmarkku
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 17:36

Re: Laventeli

Viesti Kirjoittaja mmarkku »

Ach.Brito Lavanda Eau de Cologne.
Äkkiseltään naamaan tai vartalolle reilummalla kädellä lotrattuna jopa tyrmäävä mutta haihtuu yllättävän nopeasti jättäen miellyttävän häipyilevän tuoksun. Ei pidä säikähtää ensivaikutelmaa, itse olen kovastikin tykästynyt.
Elevator
Viestit: 337
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 20:22
Paikkakunta: Paimio

Re: Laventeli

Viesti Kirjoittaja Elevator »

mmarkku kirjoitti:Ach.Brito Lavanda Eau de Cologne.
Äkkiseltään naamaan tai vartalolle reilummalla kädellä lotrattuna jopa tyrmäävä mutta haihtuu yllättävän nopeasti jättäen miellyttävän häipyilevän tuoksun. Ei pidä säikähtää ensivaikutelmaa, itse olen kovastikin tykästynyt.
Pitää mulkasta!
Avatar
Pithor
Viestit: 11
Liittynyt: 18 Maalis 2015, 13:33

Re: Laventeli

Viesti Kirjoittaja Pithor »

Jos halua oikeasti hyvää ja laadukasta laventelikamaa, niin kannattaa tutustua Castle Forbes:n laventelilinjaan (vaahto/saippua ja balsami). Tuoksu on puhdasta laventelia, ei mitään muuta.

Voisi vaikuttaa hieman kallista, mutta aika tehokas kama ja hintansa arvosta. Ostin purkin ja pullon joku 2-3 vuotta sitten, nyt saippua alkaa olla vähissä. Ajan siis 3-4 kertaa viikossa ja säännöllisessä käyttössä ovat noin 6 eri tuotetta. Veikkaisin, että se riittäisi ihan hyvin 6 kk. jokapäiväisessä käyttössä.
Vastaa Viestiin