Kotimaista saippuaa

Käytettävät aineet ennen ajoa
markku
Site Admin
Viestit: 166
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 13:02
Paikkakunta: Lohja

Kotimaista saippuaa

Viesti Kirjoittaja markku »

Jos ovat alan kotimaiset nettiputiikkien pitäjät palvelualttiita, asiansa osaavia ja innokkaita jopa, niin samaa voin sanoa tänään (piti olla ke) tapaamastani saippuavalmistajasta...ilman muuta he lähtevät kehittämään partasaippuaa (ja varmaan muutakin parranajajia kiinnostavaa). Mukaan sain heti 4 myynnissä olevaa saippuaa joilla lähinnä tarkoitus testata vaahtoavuutta ja antaa suuntaa mihin päin lähteä jatkossa. Työn alle he kuitenkin laittavat heti pienen sarjan hieman eri ainesmäärillä tehtyä saippuaa jossa vaahtoavuutta korostetaan. Erä on todennäköisesti tarkoitus laittaa jakoon meidän harrastajien kesken. Tuoksumaailmasta sen verran, että kotimaisessa maisemassa liikutaan, pihkasta oli puhe.

Melko loistavaa. Seuraavaksi pitänee kiusata Fiskarsilla töissä olevaa tuttua ja kysellä, että koskas niitä veitsiä taas saa :-)


--
Markku Lehtola, ylläpito
"Olen, koska ajan (partaveitsellä)"

Parranajajien nettikauppa: http://shop.spreadshirt.fi/parrat/
ReverendBizarre
Viestit: 18
Liittynyt: 14 Heinä 2015, 14:36
Paikkakunta: Vaasa

Re: Kotimaista saippuaa

Viesti Kirjoittaja ReverendBizarre »

Kuulostaa kyllä hyvältä. Suomessa näitä ei tosiaankaan ole liikaa. Mami's Company joka valmistaa myös Shave Club Finlandille saippuaa ainakin osaa hommansa.
markku
Site Admin
Viestit: 166
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 13:02
Paikkakunta: Lohja

Re: Kotimaista saippuaa

Viesti Kirjoittaja markku »

Kovasti hiljaa ovat olleet nämä minun saippuamaakarit. Toisaalta, meillä on aika kova setti RazorMasterilla jo...eli tässä mitän hätää ole kyllä :-)
--
Markku Lehtola, ylläpito
"Olen, koska ajan (partaveitsellä)"

Parranajajien nettikauppa: http://shop.spreadshirt.fi/parrat/
Elevator
Viestit: 337
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 20:22
Paikkakunta: Paimio

Re: Kotimaista saippuaa

Viesti Kirjoittaja Elevator »

Kuva

Tänään sitä tuli sitten muutama paketti. Ja sammalla paita ja muki toisessa paketissa toisesta osoitteesta :)
Vastaa Viestiin