Millä ajoit tänään?

Linkit muualle yms.
Charun
Viestit: 95
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 07:19

Re: Millä ajoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Charun »

Jouluajo neljällä passilla.

Kuva

Veitsen kahvat yhtä valkeat kuin joulu täällä päin. :mrgreen:
Ralf Aust 7/8", FS mäyräsuti, RR Essential Lime PS-öljy, iColiniali, taikapähkinävesi ja Speik Active AS.


mmarkku
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 17:36

Re: Millä ajoit tänään?

Viesti Kirjoittaja mmarkku »

Muuten perussetillä eli I Coloniali ulhossa vaahdotettuna Peksun italialaiseen tapaan, Simpsonin Commodore suti ja Heljestrandin nro2 veitsenä.
Pitkästä aikaa kokeilin taas pitkällä kaavalla: preshave öljy, ensimmäinen vaahto naamaan ja kostea/kuuma pyyhe n.5 minuutiksi.
Sitten passit kolmeen kertaan ja ensin kuuma pyyhe, sitten kylmä perään sulkemaan ihohuokoset.
Lopuksi I Colonialin after shave balm...ai että tuntui hyvältä!
Miten usein te käytätte noita pyyhkeitä? Ainakin jos aikaa on käytettävissä riittävästi niin itse hemmottelen näin ja nautinto on ainakin kaksinkertainen!
Niin ja jos vielä malttaa kasvattaa parin päivän sängen niin tuntuu, että veitsi puree paremmin ja ihoärsytyskin vähäisempi kuin päivittäisessä ajossa.
Andrimus
Viestit: 38
Liittynyt: 15 Loka 2015, 18:52

Re: Millä ajoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Andrimus »

Nyt täytyy tunnustaa,että rikollisen usein jää pitkästä kaavasta pyyhe projekti välistä. Lämmitys ja kosteus hoituu lämpimällä vedellä luttaamalla. Mitäs muuten oot pitänyt i colonialin aftershavestä?
mmarkku
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 17:36

Re: Millä ajoit tänään?

Viesti Kirjoittaja mmarkku »

I Colonialin after shave on toistaiseksi parasta mitä olen käyttänyt. Imeytyy hyvin, iho jää erittäin pehmeäksi. Sitäpä käytän aina I Colonialin saippuan kanssa, itse kun tykkään kovasti myös siitä, niin on luonnollista jatkaa samalla sarjalla/tuoksulla.
Melkein yhtä hyvä on Prorason con aloe after shave, tuoksu on tietenkin erilainen ja miedompi mutta tämä menee muulloin ja muiden saippuoiden jälkeen.
Odottelenkin kovasti, koska suomalaiset kauppiaat saavat koko I Colonialin tuotesarjan myyntiin, silloin en muita tarvitsekaan.
Elevator
Viestit: 337
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 20:22
Paikkakunta: Paimio

Re: Millä ajoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Elevator »

mmarkku kirjoitti:I Colonialin after shave on toistaiseksi parasta mitä olen käyttänyt. Imeytyy hyvin, iho jää erittäin pehmeäksi. Sitäpä käytän aina I Colonialin saippuan kanssa, itse kun tykkään kovasti myös siitä, niin on luonnollista jatkaa samalla sarjalla/tuoksulla.
Melkein yhtä hyvä on Prorason con aloe after shave, tuoksu on tietenkin erilainen ja miedompi mutta tämä menee muulloin ja muiden saippuoiden jälkeen.
Odottelenkin kovasti, koska suomalaiset kauppiaat saavat koko I Colonialin tuotesarjan myyntiin, silloin en muita tarvitsekaan.
Miten muistelen että hillstrandilla se koko satsi olis jo... pitää mulkasta
Andrimus
Viestit: 38
Liittynyt: 15 Loka 2015, 18:52

Re: Millä ajoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Andrimus »

Siellähän on nykyään prestä afteriin..
mmarkku
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 17:36

Re: Millä ajoit tänään?

Viesti Kirjoittaja mmarkku »

Niin on mutta kunhan se dödökin tulee niin sitten tilaankin koko repertuaarin kerralla.
Elevator
Viestit: 337
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 20:22
Paikkakunta: Paimio

Re: Millä ajoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Elevator »

Vuosi sitten ajoin pääasiassa mwf kanssa. Iho oli aika huonossa kunnossa ja fat oli ainoita joka toimi taatusti. Edelleenkin sitä on siis aina olemassa. Partalauantaina tuli yksi kiekko taas otettua Razor Masterilta lisää että riittää. Näillä mentin siis tänään
Kuva
Elevator
Viestit: 337
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 20:22
Paikkakunta: Paimio

Re: Millä ajoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Elevator »

Kuva

Viime viikon lopulla tuli espanjasta Savon des Volcansin Lavender-Orange saippua, myrsolia ja Prorason sinistä afreshave balmia. Myrsol oli ikävästi palasina mutta muut jutut olivatkin täydessä iskussa. On kyllä hyvä saippua tämäkin volcansin tuotos.
mmarkku
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 17:36

Re: Millä ajoit tänään?

Viesti Kirjoittaja mmarkku »

On tuo I Colonialin tuoteperhe vaan mun juttu.
Saippuan suojaavuus/vaahtoutuminen/tuoksu perfetto. Ja after shave balm jättää iholle mukavan pehmeän tunnun.
Sami lupaili saman sarjan dödöä vielä tulevaksi muutaman vk sisään joten täältä lähtee suuremman luokan tilaus lähiaikoina tuota sarjaa...kuin joulupukkia odottelisi!;)
Vastaa Viestiin